RSS
Container Icon

:.Takde Hati ke!!!.:

salam...

semalam kami bertiga duk lepak2 tgk berita smbl mkn mkn..masa tu bite tgh siar psl umat Islam di Palestin..isu semalam dorg dh xde tanah dh utk tanam mayat2 ahli keluarga dorg..yg ada hanya 1 tempat je..tu pn nk ke sana punyala ssh sb area ctu mmg musnah teruk..pastu dorg tkt sb askar2 Yahudi duk ulang alik tempat tu.dorg tkt nnt dorg kn bom.so choice yg ada hanyala gali kubur2 saudara mara dorg n tanam je kt ctu..

sedih sgt dgr dorg ckp cmtu..smpi begitu sekali penderitaan dorg..skrg ni honestly aku xleh tgk dh sume tu..klu tgk bite smpi je part2 yg siar hal ni aku hanya mampu tundukkan kepala sb dh xmampu nk tgk lg.sedih sgt2..

pastu tgh2 tgk bite tb2 adala sorg nih mamat Yahudi..keje dia bawak pesawat yg nk bom tempat tu..tau x dia ckp apa?dia kata 'im sorry for everything that happen here..i cant do anything..im really sorry for them'...arghhhh!!!!!!!!!!!!!!! ya Allah ms dgr tu aku ngan noly tb2 naik angin..kami dua2 duk marahkan mamat tuh..bykla ko pny sorry..byk cekadak ko..blhla plak dia ckp simpati tp xleh nk bt apa2..blhla ko ckp sorry sb yg kena tu bkn family ko..cb klu org g serang family ko..xyah bunuh,just ugut je mst ko marah giler..mst ko bengang xsenang duduk..cmtula perasaan dorg..ko sng2 g bom tmpt dorg knp..mana nilai perikemanusiaan ko hah!!!!!!...

eee!!!!!!!! geramnye aku..dl apa2 berlaku aku cm xdela nk hirau sgt..skrg ni aku mmg dh geram giler..mmg aku dh boikit brg2 dorg..aku dh xmkn fastfood..aku dh xgn brg dorg..td aku g jln2 kt jj..then terigt perfume kete aku dh abh..trs aku g beli..aku dh xbeli ambipour..walaupn selama ni yg ni la yg aku suke tp sb dorg wat cmtu kt saudara aku..aku btl2 geram..puas ati aku dpt boikot brg dorg..

org kapir laknatullah ni mmg dh melampau..skrg ni kt US pn dh ada masalah..padan muka ko..tu la berani bt hal..tgk belum apa2 lg tuhan dh tunjuk..ishkkk marah btl la aku ngan org yahudi laknatullah ni!!!!!

sblm ni aku ada gak terfikir nk futher study kt US..xpn g melancong kt sana..skrg ni bl dorg dh wat cmtu..jgn hrpla aku nk pegi!!!!..sapa2 nk futher study tu xyahla g US..xde gn boikot brg2 dorg tp g study kt sana..sama cm xboikot sb still bg profit kt dorg..dlm m'sia ni belambak universiti yg taraf antarabangsa..byk universiti yg bgs2..

p/s: sorry entry kali mmg meluahkan kemarahan...jom boikot ramai2...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Noli said...

hiyarkkkk!!!
wachaaaaa!!!
dush dush dush!!

geram gak nih..
kalo la dorang dpt sawan masa tgh duk bawak plane tuh..tersasar arah tujuan..bom tmpat dorang..waaaa best best..

p/s:noli nk doakn sume org2 yg jahat tuh dpt sawan..boleh tak...T______T

:.Yus.: said...

dush dush dush gak!!!

saba2..bykkn bersabar..doa byk2..arini ari jumaat.doa2 cpt dimakbulkan..

p/s:boleh2.yus pn nk doa cmtu gak blh x...nk doa biar dorg dpt sawan ms kt kg dorg lg..biar dorg xleh pg gaza T______T