RSS
Container Icon

:.Cuaca Mendung.:

salam...

harini cuaca diluar sgt cerah
alhamdulillah Ya Allah atas segalanya
namun cuaca hatiku xseperti cuaca diluar
bilakah cuaca hati mau terang?

semoga hati ini sentiasa tabah menghadapi segala kemungkinan
walau aku tidak punya siapa
tp aku masih punya Dia, tuhan Yang Maha Esa
yang menguatkan diri ini

aku mendambakan segenggam tabah
namun hanya seketika ia hadir
kini aku tercari-cari
dimana ia bersembunyi

aku takkan berhenti mencari
walau patah sayap ini
kerana ia penguat jiwa ini
penguat utk aku terus berdiri
dibumi tercinta ini

~pagi2 hari lg dh berpuisi

~aku doakan mg kau bahagia di sana

~tabahkan hatinya menghadapi dugaanMu Ya Allah

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Noli said...

aku doakn aku,kamu,dia dan mereka tabah dan terus tabah mghadapi idup

:.Yus.: said...

amin..aku jua doakan yg demikian..

moga tabah sentiasa hadapi segala kemungkinan yg mendatang