RSS
Container Icon

:.Apa Kata Hati.:

salam...

skrg ni msh lg hot psl kampeni nih..td br jek kn ping ngan hosmet..mengkhabarkan berita yg krg enak didengar..huhu..dia dh riso..dh mula bt plan B..hosmet ku yg sorg lg plak dh mula riso gak sb br je nk melangkah setapak nk join ktorg..trs dpt bite nih..sabar pah..cian kt o*** kamu..xsabo saya nk berkenalan..hahaha..jgn marah..saya mmg sk kaco ifah nih..hahahaha

okeh..back to the topic..aku mmgla mls nk fikir..tp mcm kn fikir jek..arghhhh..malas nk layan blh x?

tp cne ngan perancangan aku?byk yg aku rancang taun nih..ish byk ke ek...xdela byk tp besaq la jgk..yg pasti gn duit juta2..erm br je berangan nk bt itu nk bt ini..erm..nmpk gayanya berangan jela yg boleh..

apa2 pn doa je yg mmp aku bt..berserah je pdNya sb hanya dia yg tahu apa yg terbaik utk hambaNya..

p/s: jgn lupa bykkn solat dhuha..ni tips utk murah rezeki..seyes..xgurau nih..murah rezeki pahala pn dpt..setakat 10mnt xkn xleh kut *peace no war* ;)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

Noli said...

amin...erkk

:.Yus.: said...

amin jgk...

hmmm...

Afida Anuar said...

Yus,o**** tu apakah? x paham..eheh

:.Yus.: said...

x paham?

hehe..xpe2 hold dl..smpi ms nnt akak akn fhm gak..hehe

Wan Zuriati said...

"Barangsiapa yang bertaqwa pada Allah..maka Allah akan memberinya jalan keluar dan memberinya rezeki daripada pelbagai punca.."

Usahlah bimbang sahabat2ku..andai taqwa kita dgn Allah dijaga..insyaAllah Allah menyediakan yg terbaik buat kita.. :)

:.Yus.: said...

that's true...