RSS
Container Icon

:.Penghargaan.:

salam...

gud morning everyone.erm hrni cuaca cerah sgt kt luar tu..best2 jgnle ujan ye.saya br jek bsh kete smlm..huhu..

topic harini nk bercerita psl hadiah..

korg penah dpt adiah x?mstla penah kn..jgn tipu sekali dlm hidup mst pernah..biasanya apa yg kt akn bt bl kt dpt adiah?ada org suke simpan..ada org suke tayang..mcm2la..as for me..klu adiah tu cm bnd yg blh dipakai such as baju ke, jam ke, kasut ke, apa je yg blh diperagakan..say aakan pakai brg tu as my appreciation..

as what my mom say 'apa2 yg org bg kt kita, klu brg tu blh diguna, jgn simpan nnt kecik ati org yg bg tu..gunakn so that org tu tau yg kt appreciate brg tu'..setiap kali klu dpt adiah mst umi psn cmtu.that is why saya akn rs bersalah if saya dpt adiah yg sama dr org yg berbeza..cnthnye katala saya dpt adiah gelang silver from a fren..tup2 lepas tu ada lg sorg bg gelang jgk kt saya..saya akn mula rasa bersalah sbnye even tangan saya ada dua tp yg availablenye 1 jek since yg sebelah lg dh ada gelang lain..if this case happen to me biasanya saya akn pki dua2..biarla org nk kt saya ni gila gelang ke..saja nk menunjuk ke atau apa2 je saya xksh as long as i know what im doing..tu klu bab gelang ok lg..klu let say bab kasut plak..even klu saya xberkenan pn saya akn ttp pakai.yela org tu dh ssh pyh pilih utk saya..bkn sng tau nk beli adiah utk org..nk kn fikir org tu suka apa..apa yg dia xde lg..brand apa yg dia suke.pattern cne..saiz apa..ishh byknye nk kn fikir...tup2 dpt kt kita..kita simpan jek..

cb korg letak korg kt tmpt dia.apa perasaan korg..mst korg akn terfikir 'ish dia ni xsuke ke adiah yg aku bg..xpenah nmpk pn dia pki'..betul x?ha...samala klu ngan org lain pn..so moral of the story is appreciatela brg yg org bg..jgn pg simpan bt ghete plak..mentang2 dh dpt adiah br yg lg cantik, lg mahal dr apa yg kita bg..dia smpn jek adiah kt tu..duk gn yg lg 1..pandai2la gilir pakai..org tu xdela mnt korg pki 24 jam..cm sekali sekala pkila..klu rasa cm xnk pki dh pn..bt2la rasa mcm nk pki..xmo pki lm2..pki dpn tuan yg bg tu pn xpe dh..biar dia nmpk..skjp pn jdlah..atleast dia tau kt still appreciate brg yg dia bg..

btw knp saya cite psl ni ek..erm bkn apa..tetiba terlintas difikiran..tu yg kongsi kt cni..for some people bg dorg hal nikecik je..tp kdg2 hal sekecik ni la yg blh menjejaskan sesuatu perhubungan itu...sama2la kita fikirkan hal ni ye..dh2la tu fikir psl kampeni xxx nih..huhuhu..sorry merepek di pagi hari..ceriakanlah hidup saya..ermmmmmmmm

p/s:pgni saya dpt adiah dr osmet saya..best pau dorg bt..hehehe..thanks korg..asha jgk arigato ;)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: