RSS
Container Icon

:.bila kenal cinta.:

Salam...


dah lama dengar nasyid ni.terjumpa masa duk cari nasyid best kt youtube.terus download kt 4shared.

sangat best walau ulang dengar setiap hari.tak pernah jemu.nasyid untuk suami isteri je ye.time2 rindu kt suami atau tengah merajuk ke.tengah panas hati ke dengarlah nasyid ni.insyaAllah yang panas akan sejuk.yang jauh makin terasa dekat.makin terasa rindu.makin hangat hubungan.

pada isteri2 kt luar cb download dan hayati bait2 nasyid ni.setiap kali dengar,setiap kali tu la rasa rindu pada si dia bertamu.makin sayang pada suami.alhamdulillah inilah nikmat yang Allah beri untk sesuatu yang halal di sisiNya.

bl dh download cb bg kt suami dengar.barula kasih sayang tu makin bercambah dari kedua belah pihak.kasih sayang kerana Allah insyaAllah bahagia rumahtangga.moga rumahtangga kita sentiasa aman dalam meraih redha Ilahi.yang penting meraih kasih sayang dariNya jua :)

harini entry jiwang sket ye..hehe

eh lupa plak nk tempek lirik nasyid ni.jiwang punya pasal la ni.hehe

Bila berdekatan terasa bahagia
Tika berjauhan rindu di dada
Sering menginginkan kehadirannya
Bersama di sisi sentiasa

Baru kenal cinta diri merasa sempurna
Yang pahit jadi manis yang sakit jadi bertenaga

Bila berdekatan terasa bahagia
Tika berjauhan rindu di dada
Sering menginginkan kehadirannya
Bersama di sisi sentiasa

Baru kenal cinta diri merasa sempurna
Yang pahit akan jadi manis yang sakit terus bertenaga

wassalam...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

Noli@Ibu Wafa said...

nak rindu jugak la..rindu kat yus ;(

:.Yus.: said...

sedihnya

saya pun rindu jugak sm kamu.sangat2 lama tak jumpa.

insyaAllah akn cuba diusahakan utk pg jumpa kamu.doa2kan ye

iffah said...

Rindu jugakkk..rindu semua :)

:.Yus.: said...

rindu kt iffah jugak...