RSS
Container Icon

:.alhamdulllah dah selesai.:

salam...

alhamdulillah tanggal 16 October adalah hari yg amat bermakna dalam hidup aku.hari aku bertukar status dari single kepada isteri orang. tepat jam 10.15 pagi aku sah menjadi isteri kepada suami tercinta dengan sekali lafaz..syabas ye hubby.hehe ;)

menjadi raja sehari mmg penat.tapi itulah hari yg paling bermakna.kehidupan skrg makin berubah.bangun pagi kena siapkan sarapan untuk suami.pastu ptg masak utk suami.tapi aku tak kisah pn.malah gembira sebab dapat blh dpt pahal free2 je.senang betul keje :)

kepada kawan2 yg anta SMS wish selamat pengatin baru terima kasih sebab SMS.pada sapa2 yg aku tak terbalas blk SMS korg tu aku minta maaf banyak2.mmg tak sempat.hp pn ntah kemana peginya.

doa aku moga kami dapat melayari bahtera ni dengan aman damai.saling bertolak ansur.masih baru dalam alam suami isteri.teramat banyak perkara perlu belajar n adapt.

wassalam...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

khafifah said...

Congrats yus..maaf tak dpt dtg..smoga yus dan suami sentiasa dirahmati Allah dan bahagia hingga ke syurga...ameen..
skrg yus dok mana? still ptrjy lg?

Noli said...

tahniah2..hehe..nnt kiter jupe yer..nak tgk gamba yang santik2..

:.Yus.: said...

ifah -> thanks ifah..xpe ada rezeki pgla belah manjung..still duk ptrjy smpi ujung bln ni.bln dpn pndh sg.ramal

noly -> thanks noly..insyaAllah bl2 free kt jmp ye..dah lm tak jmp kamu