RSS
Container Icon

:.10.10.10.:

salam...

baru aku perasan hari ni 10 October 2010.tarikh yg setahun sekali je blh jumpa.pada tarikh ni ramai sangat yg kawen.sume pakat berebut nak kawen pada tarikh ni.

aku dulu pn penah berangan nak kawen pada tarikh cmni.dulu berangan nak kawen 090909.tp terlepas..huhu.masa tu jodoh tak sampai lg daa.sicne dah lepas tarikh tu aku berangan plak nak 101010.impian tu hampir tercapai tapi sebabkan ia jatuh pada hari ahad, aku cam 'ala nape ari ahad'..kena pada ujung minggu dh ok dah tp ari ahad plak

bila aku pk2 rasa cam susah bt ari ahad.sb kt kelantan ari ahad merupakan hari bekerja.tak bestla nnt cam kelam kabut.pastu plak ari isnin pn kt kl dah keje.klu aku kawen ari ahad sshla kawan2 nak dtg sb esoknya keje.aku sndiri pn tak prefer sgt ngan ari ahad.

last2 aku cam taknakla ari ahad.lgpn its just a date.tak kisahla bape2 haribulan pn hari itu tetap hari yg paling istimewa dalam hidup aku..hehe.gedik plak tetiba ye.

so terkuburla impian aku nak kawen pada tarikh yang sama.takpela aku pn takde beria sangat nak tarikh tu.bg aku 16/10/10 jugak tarikh yg paling best..hehe

pada sapa2 yg melangsungkan perkahwinan pada hari ini aku ucapkan selamat pengantin baru.moga bahagia hingga syurga.ameen :)

wassalam

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

Afida Anuar said...

Salam yus..

sorry akak tak sempat jumpa yus buat kali terakhir as anak dara haritu..hehe... dan minta maaf banyak2 tak dapat hadir kenduri di belah kelantan. InsyaAllah di belah perak nnti kitaorang serang..tunggu!!!...hehe

selagi lagi tahniah yus..dan selamat bergelar isteri yang bakal tiba.....moga Allah kekalkan hubungan hingga ke alam syurga...insyaAllah..