RSS
Container Icon

:.trial.:

salam...

dh beberapa hari xupdate blog..sementelah blog telah diblock oleh kampenisaya..jd masa agak terhad..selalunya dirumah waktu2 mlm idea krg bertandang.mgkn sb kesejukan otak pn malas utk berfikir..nampaknya lepas ni saya perlu membiasakan jari ini menari-nari diatas keyboard ini pd waktu malam..hmm..akan ku cuba menukar tabiat ini...

ini percubaan saya utk update blog di waktu malam..sepanjang mgu lepas tiada apa yg menarik utk dikongsi..cm weekend yg lepas keluarga makcik ada bertandang ke putrajya..jd saya mengambil kesempatan utk membawa mereka bersiar2 di putrajaya...sekali sekala berjalan bersama family terasa seronok..saya ni nama je warga putrajaya tp bknnya tau sgt tempat2 menarik kt sini..seb baik dorg dtg..brla saya tau byk jgk rupanya tempat2 cantik sekitar putrjaya..hehe

esok insyaAllah saya akan blk ke kg d kelantan dan mungkin akan berada di kg smpi hujung mgu ni..dh lm tak bertentang mata ngan kelurga tercinta..terasa rindu menggamit hati..dan kemungkinan besar jg blog ini akan tiada update sehinggalah saya kembali ke kota besar ini..bkn tiada internet di rumah tp disebabkan masalah teknikal internet di rumah selalu bt hal..

erm dalam xsedar panjang jgk entry yg xde idea ni ye..tangan ni klu dh mula menari xreti nk berenti..hehe..oklah terpaksa berhenti di sini..byk perkara yg perlu dibereskan sebelum meninggalkan rumah esk..doakan saya dan teman selamat smpi kg ye..selamat malam semua..

erk..ayat skema lg la..kn tukar gaya ni..haha..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

en_me said...

hi cek yus tewww.. salam selasaa

Wan Zuriati said...

huhu..mmg skema ayat..kalah wan :p

:.Yus.: said...

en_me -> salam bt en_me

wanz -> tu lah berjangkit ngan wan la ni..hehe