RSS
Container Icon

:.jumaat yg sunyi.:

salam...



harini hari jumaat..hari last keje utk mgu ni..esk dh cuti..mgu ni cuti 3 hari sb ari isnin cuti nk sambut maulidurrasul..selalunya klu cuti lm skit aku akn blk kg..tp kali ni xblk..nape??erm..sb xde kwn nk teman kt..umi mmg xbg blk sorg2..bhy drive sorg2..sbnrnya sb xplan dr awal..xperasan ada cuti bln 3..xpela ada rezeki akan pulang jgk ke kg...

skrg ni suasana kt ofis sunyi jek..sb sume org dh kuar lunch..ari jumaat kn lunch hour lm skit..

kenapa ye sejak skhir2 ni fikiran aku seperti sdg memikirkan sesuatu..rasa kosong je..asal bgn tido je rasa sedih, serabut..asal serabut, sedih je mst br bgn tido..tp aku bersyukur aku msh ada Dia..klu org lain aku rasa mst dh bt tindakan yg diluar jangkaan..

mg Allah sentiasa memelihara diri ini.aku yakin setiap apa yg berlaku ada hikmahnya..dlm berserabut begini..aku dh mula merancang masa depan..plan apa yg aku nk bt..insyaAllah mg semuanya berjalan dgn lancar..mg dipermudahkan segala urusan ku ini..doakan saya ye..

have a great weekend to all (^_^)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

Anonymous said...

cik yus x blk kampung ye...duk umah tengok AF ke? hehe..

ujung mgu nti nk trun melaka, cousin kawen..hmm..tga musim agaknye =P

Afida Anuar said...

Yus....nnti klu bosan2 duk sorang2, akak turun bawah ek..layan astro..maklumla umah akak tade astro..ekekekkeke

:.Yus.: said...

asha ->a'ah xblk..mgkn mgu dpn kt blk..xpn bln 4..

k.fida ->jomla akak..tgkt 6 mmg sentias amengalu-alukan kedatangan tetamu..bila2 ms dtg je..nk tido kt cni pn blh..