RSS
Container Icon

:.kelemasan.:

salam...

jauh lg kah perjalanan ini?
terasa tiada daya utk melalui semua ini
terasa ingin lari dari semua ini
kenapa semua ini berlaku?
apa salahku?
jgn layan aku sebegini
aku dh penat menunggu hari yg xkunjung tiba

berputus asakah aku?
tidak...bkn berputus asa
cuma dh penat melangkah
tapi masih tiada penghujungnya

terasa ingin pergi jauh dr semua ini
tp memikirkan baik buruk keadaan
terpaksa aku pendamkan
kenapa aku didera sebegini?
sungguh aku tiada perasaan skrg ni

tolong aku!
aku terkapai2 dilautan ini
aku lemas tiada penyelamat
aku bosan melawan arus
biarlah aku pergi
keluar dari kekusutan ini

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

9 comments:

en_me said...

layannnns..

:.Yus.: said...

layannnzzzz jugekkk...

Wan Zuriati said...

yus sabar yus..pasti ada sinar mentari menyinari..Allah Al-Musta'an!

:.Yus.: said...

thanks for the word

Afida Anuar said...

yus..tabahkan diri..ini semua rencah kehidupan yang boleh menyedapkan lagi kehidupan itu sendiri..eceh...

Anonymous said...

lemas..? mgkn sb makn sate terlebih ni.. x 'pelawa' org sebelah.. dia ngan noly ja abis kn...

:.Yus.: said...

k.fida ->akan sentiasa berusaha utk tabahkan diri..insyaAllah

en ano ->erk..balas dendam nmpk..mentang2 smlm dia asyik kn..hehe..selamat mengkomen ye..erm betul ke dak perkataan tu?tibai je la na

Anonymous said...

hepi ukhuwah to yus, noly, nurul, afni & imah.. makesure 'konvoi' nnti ngan rakan2 yg lain.. no excuse ye...

:.Yus.: said...

rafi @ najib ->hepi ukhwah jgk utk kamu..erm.wajib ke..mana ada org force g kenduri..hehe..insyaAllah ada rezeki smpi la kami ke sana