RSS
Container Icon

:.tiket wayang online.:

Salam...

aku klu tgk wayang suka tengok kt IOI Mall sebabnya kt situ tak ramai org.aku tak suka nak beratur panjang utk beli tiket wayang.kebiasaan ktorg suami isteri kalau tgk wayang last minute.biasanya time tgh makan lunch la teringat nak tengok wayang.dan bini dia ni yg mmg tak bape suka nak beratur (unless kalau en somi rajin nak beratur..huhu) akan check tiket online.alang2 beli je la online.sng xyah nak ssh2 tkt seat abih.takde la nk frust kn.penat2 beratur sekali seat yg best takde.


aku cakap ni sb penah kena la dl.tak igt nk tgk cite apa ntah.so ktorg gamble je kuar semata2 nk tgk wayang.masa ni dh mkn kt umah.n mmg takde pape yg nk beli kt luar.semangatla dua org suami isteri ni kuar dengan harapan nk tengok wayang.beratur kemain lg panjang.ujung minggu la katakan, kt Alamanda plak tu.elok je sabar bratur bila smpi turn ktorg sume seat yg best abih.yg ada sume depan yg giler2 dpn.nk tak nak kena la beli yg next session punya.sb takde bnd nk beli so ktorg blk la umah dl.then kaur lg skali utk tgk wayang.abih duit minyak ulang alik

sejak dr kes ni la aku jd fobia + malas nak beratur.oh ya ktorg tgk wayang GSC je sb yg ni je dekat ngan umah.Alamanda n IOI Mall.klu TGV paling dekat kt JJ Cheras Selatan.seingat aku rasanya ktorg tak penah g sana.aku sendiri pn penah pg 2 3 kali je rasanya.sb jauh dr umah.rasa cm tak berbaloi je unless ada apa2 nk beli kt JJ tu okla.2 in 1 gitu.

beli tiket wayang online ni best sb xyah beratur.dan paling penting takyah tergesa2 nk kejar beli tiket.dh beli siap2 kt umah.tinggal nak g amk tiket je.

wassalam

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: