RSS
Container Icon

:.Panas.:

Salam...

Selamat berhujung minggu semua.

Aku bila hujung minggu biasala menjadi suri rumah sepenuh masa.settlekan hal2 rumah yang tertunggak selama hari bekerja.camnila hidup isteri yang bekerja.aku rasa semua isteri yg bekerja melalui rutin yg sama cam aku.

Ni baru sudah masak.rehat jap melepaskan lelah.sehari dua ni sangat panas.bahangnye ya Allah.2 3 hr lepas kt ofis ptg2 je ujan pastu malam sejuk sangat.tp sejak semalam panasnye kemain. perubahan cuaca yg mendadak.nk kuar pn fikir byk kali sebab tak tahan panas..sakit kepala dibuatnya

Okla ni aku tempek hidangan tengah hari utk hari ni. Ayam masak ala Minang dengan Daging Kaprau. resepinya tengok kt blog Mat Gebu ye. thanks for the delicious recipe!


Al-Fatihah utk askar melayu yg terkorban di Lahad Datu.sama2 kita doa moga orh arwah ditempatkan dikalangan orang2 yg beriman.mereka terkorban semasa mempertahankan negara.moga2 semua ini cepat berlalu dengan baik.aku benci peperangan!

wassalam...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

iffah said...

sejak dah beranak ni xde dah peluang gi tgk wayang..sudahnya nonton astro first je la laki bini..kikiki..

iffah said...

eh salah ruangan komen lak...haha

:.Yus.: said...

haha..sejak ada anak ni..komen pn salah ruang ye..kikiki