RSS
Container Icon

Salam 13 Ramadhan

Salam 13 Ramadhan...

Sedar x sedar harni dh msk hari ke-13 Ramadhan..ms mmg cpt sgt berlalu.rsnya cm br semlm menyambut 1 Ramadhan.setiap minggu yg berlalu terlalu cpt..tup2 je dh ari jumaat..alhamdulillah puasa tahun ni aku diberi kesempatan utk berpuasa n beramal..cm lately aku xbape sht..ni pn br kebah demam..mgkn jgk sb cuaca yg xmenentu cmpr ngan xckp air (dehydrated), ngan keje byk kt ofis mmg xsmpt nk bt apa.

erm..thn ni preparation utk ry aku dh bt awal2 lg..bkn sb xsabar nk ry tp sb xmo sesak2 kt shopping complek..mmg xsuke sesak2 ni nnt skt kepala.lgpn bl sume preapration dh siap rs tenang sgt nk beribadah sb dh xperlu pk hal len..pk hal nk bt ibadah je.kt umah skrg ni aku n hosmet tgh bt biskut utk dbawa blk ke kg nnt.alhamdulilah thn i aku berpeluang blk ngan kete so no probla nk bw biskut byk mana pn..just sumbat je lm kete tuh.

puasa thn ni mmg terasa lain sgt dr thn2 lepas.aku xtau knp tp thn ni aku berpuasa dlm keadaan tenang sgt..mmg xde rs cm nk sambut ry..rs nk blk kg jmp family adala...rs cm puasa thn ni mkn terisil..alhamdulilah sgt2 Allah makbulkan doa aku.mg thn dpn aku msh berkesempatan utk merasai semua ini..

to all of u sama2la kt amk kesempatan ms yg msh ada ini utk perbaiki diri kita, bykkan amal ibadah sebnyak yg mungkin.mg ibadah kita diterima Allah..amin

"Ya Allah cukupkanlah ms bg hambaMu ini utk aku beribadah kepadaMu Ya Allah"

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Noli said...

isyaallah..beramal la seolah kamu akn mati esok harinye..amin..moga amalan kiter diberkatiNya..

p/s:kalo x poser xleh rayer..hihi

:.Yus.: said...

insyaAllah sama2 doa mg amalan kita diterima Allah..

p/s:org pose sb tu la org nk raye..hikhikhik