RSS
Container Icon

:.pengorbanan.:

salam...

dalam hidup ini tidak semua yg terjadi berlaku mengikut kehendak kita.banyak yang kita tidak sangka berlaku dalam diri kita.setiap yang berlaku juga banyak menuntut kesabaran dan pengorbanan dalam merealisasikan sesuatu.

pengorbanan ada banyak jenis.ada berlaku dalam bentuk hati dan perasaan.ada berlaku dalam bentuk wang ringgit.setiap kali perlu melakukan pergorbanan ada yang tertanya2 kenapa mereka yang perlu berkorban.kenapa tidak org lain.

peritnya perngorbanan sehingga ada yang tidak mampu menerima keadaan itu.namun apa yang pasti setiap pengorbanan itu pasti akan manis di kemudian hari kerana setiap apa yng berlaku pasti ada hikmahnya.pada masa itu kita tidak akan rasa menyesal malah kita akan merasa rugi kalau tidak melakukannya.

apa yang pasti setiap yang berlaku telah ditetapkan dan kita kena terima dengan hati terbuka.walaupun perit menerima kenyataan tapi percayalah kamu pasti akan puas kemudian nanti.apa yang berlaku terimalah dengan redha.kerana dikemudian hari kamu pasti akan tersenyum dan bangga dengan apa yang kamu lakukan ;)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

en_me said...

salam cek yus itteww..

:.Yus.: said...

salam en_me itteww..pe kabo?mg sihat dan ceria2 selalu yerr...